Nieuwe sporttenues voor Khaya Centre dankzij lokale donatie

Wij werden onlangs blij verrast met een zeer genereuze donatie van de 15-jarige Sophie uit Lichtenvoorde. Zij deed mee aan een project op school waarbij deelnemers geld in konden zamelen voor een schooltrip maar waarbij slechts enkelen daadwerkelijk geselecteerd zouden worden. Sophie zat niet bij de geselecteerde winnaars, echter wist zij van Stichting Opstap en van ons project in Zuid-Afrika, het Khaya Centre. Zij besloot daarop het door haar ingezamelde bedrag volledig aan Khaya Centre te doneren, zodat zij onder andere nieuwe sporttenues en materialen konden kopen voor de kinderen. Het uiteindelijke bedrag wat zij had ingezameld bleek zon bijna €1000,- te bedragen, enorm welkom en uiteindelijk ook zeer goed besteed want de meiden van het voetbalteam staan nu te shinen in hun prachtige nieuwe voetbaluniform! De meiden waren zelfs zo blij dat zij Sophie een persoonlijke videoboodschap hebben gestuurd om haar te bedanken, welke zij reeds heeft ontvangen.
Niet alleen Khaya Centre, ook wij zijn Sophie heel dankbaar voor haar gulle gift!

Home / Empowerment /